2009. április 29.

Ha még érteném is....


Nem is tudom... anyámnak valami nagyon nagy baja van. Baromira idegesítő, hogy napok óta nem tud egy rohadt normális szót felémszólni. Csak idegeskedik meg veszekszik( ahogy az öcsém mondaná, olyan, mint Kati néni- értsd ha neki rossz kedve van, akkor mindenkinek legyen az). Na mindegy, remélem hamarosan abbahagyja. A muffin amit tegnap csináltam, rohadtjó lett. Nekem baromira bejött. Annyira ...nem is tudom milyen. És engem a bennemaradt nyers részek se zavartak ( nagy hibám, hogy nem szeretem ha a dolgok a minimálisnál jobban megbarnulnak, így nagyon hamar kiveszem, főleg ha nekem készül), mert tök olyan volt, mintha valami krém lenne. Vicces. :D. És fincsimincsi.

Jajj Réka ma annyira aranyos volt, és elhozta nekem azt a muffinvarrós praktikaoldalt fénymásolva, amit még tök régen néztünk anyuval, hogy majd meg kéne venni. És soha nem mondtam neki. :) Csak úgy magától eszébejutott... Olyan aranyos, látszik, hogy ismer.
Erről jut eszembe, hogy holnap megint megyek apához. Nagyon szeretek ott lenni. Olyan jó. Csak a tisztaságra kell nagyon figyelniXD
Ma leosztályozták a LottóKört, és........ttádámmm--->A múltkori 3:38 helyett most 2:58!!!!!!!!!!!!!!!!! Ergó, ha lenne hatos, akkor még azt is megérdemelném. :) De az ötössel is rettenetesen boldog vagyok.
Azon gondolkodtam ma, hogy az érettségi szünet alatt ki kéne menni Velencére partizni egyet, csak ma a spanyoltanárnő kicsitkeresztbetett, mert kitalálta, hogy van pár szabad órája hétfőn, és milyen klassz lenne ha spanyolórát tartana. Először azt hittem csak viccel. Aztán már nem. Az egészet az enyhítette egy picit, hogy Csilla és Anett kitalálták, hogy csináljunk spanyol kajákat és hozzuk be. Én kaptam az cukrosnéni szerepét:) Benisné javaslatára. Azért nagyon bírom a csajt. Meg mellesleg ő volt az egyetlen, aki felajánlotta, hogy korrepetál a sok hiányzás után. Azért se lehetek elég hálás.
Holnap biosznagydoga...készülni kéne. Mondjuk az ökológiát bírom, legalább azzal nem lesz gond remélem.
Most fejeztem be az FF puncsos sütit. Tök jó lett, csak a végén a csokidíszítésnél véletlenül lelöktem az edényt-alig bírtam elkapni. A kanál viszont gyönyörű ívben kipattant és keresztülszáguldott az atmoszférán, közben bőszen szórván a spermáit. Többek között rám, a padlóra, de ahogy láttam jutott a szekrényajtóra is. Így a csuklóm most bazira fáj, pedig csak picit égettem meg, mert oda nem túl sok jutott. Na majd kíváncsi leszek holnap apa véleményére is. Elvégre ez az ő amolyan utónévnapi sütije....

2 megjegyzés:

  1. Cia Cica!

    De jó, hogy jössz, már nagyon várlak!

    I luv U,
    a

    VálaszTörlés
  2. Panka, örülök h megtaláltam a blogod:) Hiányzol, sokat gondolok rád, mindig azthiszem azért nem jössz csoportra mert 10 kg vagy, de a blogodat olvasva elég okésnak tűnsz. remélem így is van...:)
    szeretlek.

    VálaszTörlés