2009. április 16.


Nagyon jó volt suliba menni, rohadtul hiányzott már. Punnyadásból is megárt a sok. De meg ám. Angolról elkéstem, dehát sajnos ez nem újdonság, mindig elkések. Szerencsére már nem is kérdez semmit soha, csak good morningot kíván. Aztán KisIldi kiosztotta a kémiámat, háát hármas lett. Jobbat vártam, konkrétan ötöst, de mivel 2.5 ponttal jobb lett mint Lilié, így végül is nem bánt annyira a dolog. Hülyeség , de elégedettséggel tölt el. Eddig csak ötöse volt... már nem. Fúú, ez most rohadt szemét dolog volt. Na mindegy. Viszont kaptam jegeskávét!!!!!!!!!!!!! :) Méghozzá hármat!!!! És leértékelve!!! Egyre jobb, vagy ahogyan Kovács mondaná, ez olyan halmozásos fokozás. Késő van, fáradt is vagyok, le kéne feküdnöm. Remélem holnap meg kapom a matekom,és az nem ilyen ötöstvártamdehármaslett kategóriába fog esni. NEM AKAROOOM!!!!!!!!!

Nem tudom, de szerintem parfümöt használni, vagy valamilyen illatot magunkénak "tudni", csak őgy van értelme, ha 1 kilót magára locsol az ember. Én pl imádom, amikor megkérdezik, hogy minek van ilyen vattacukor illata?, mert akkor mindig tudom, hogy az belőlem árad. És mindig kijavítom, hogy ez csokissüti. Ma megyünk fel a lépcsőn kémiára, és Bia megszólal mögöttünk Lilivel, hogy Tiszta kókuszillatvan, én meg csak vigyorogtam, hogy az bizony én vagyok, és bizonyításképpen odadugtam a melleim az orra alá.

Amúgy nem tudom miért van mindenhol az nyomatva, hogy amikor ezek a klafa kis emberek futnak, minden ilyen csudijó, és ők könnyedek, kikapcsol az agyuk, megnyugszanak, és egyáltalán, mennyire frankón pihentető ez az egész. Hát nem tudom, hogy velem van e a baj, de én rohadtul nem ezt érzem. Én szenvedek, mint a kutya, mert majd szétrohad a lábam néha úgy fáj, de a fő probléma az hogy UNOM! Annyi értelmesebb dolgot csinálhatnék helyette... Ma pl. a menhely és a cerbona közti úton jött szembe velem egy hajléktalanféleség, és megkínált egy kakóscsigával, hogy jobban menjen a futás. Tiszta aranyos, bár őszintén szólva örülök, hogy csak kakaóscsiga volt, nem drog vagy mittomén más. Udvariasan visszautasítottam, mondván, hogy nem szeretem. Szerencsére nem ellenkezett túlságosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése