2009. április 15.

Tiszta fáradt vagyok, vagy is inkább mindenem fáj. Amikor futásból hazaértem, gyakorlatilag bevonszolni alig bírtam magam a fürdőbe vagy az ajtón. Valamiért rohadtul nem jó a hátam. Nagyon lustulok mostanában. Utálom amikor ilyen vagyok, de legalábbmostmár jön a suli és akkor nincs lazítás. Tiszta nyári vagyok, az összes körmöm málnaszínben pompázik, és naptejjel kenegetem a pofázmányomat, nehogy leégjen. Marcival délután tiszta jót tollasoztunk, iszonyú édes ahogyan vetődik a labda után. Remélem holnap nem írunk, mert kb a házidoga volt amit egész húsvét alatt csináltam a sulira. Amúgy nuku. Totál semmi. Basszus Zsóka is hívott tegnap, hogy mégiscsak lesz órám... Nem akarok menni, valahogy nagyon el kéne lógni. Remélem tudok majd koncentrálni holnap, elég furcsa lesz ennyi idő után suliba menni.
Tiszta furcsa, de reggel mikor hajat mostam, hirtelen eszembe jutott, hogy pont egy hete lövettem ki a fülemet, tehát ma ki is cserélhetem. Tiszta jó, végre ő is homerunningolt. És egyenlőre nem fáj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése