2009. május 1.


Áhh, tiszta fáradt vagyok, ami nevetséges, mert nem csináltam egésznap SEMMIT! :D Rég éreztem ennyire haszontalannak magam. Reggel negyed tízig audtam, ami bazinagy rekord. Szerintem egy éve nem aludtam még ilyen sokáig. Vagy kettő. Aztán felkeltem, nem túl sokkal később apa is.A tegnap esti pinpong nagyon jó volt, pedig az elején féltem egy kicsit, hogy mi van ha túl béna leszek, és megszakítom a munkatársai játékát. De talán annyira nem volt vészes. Sőt nagyon is élveztem. :) Aztán kb délre sikerült indulásnyira összeszedni magunkat. De szerintem tőlünk már ez is nagyon szép apával. Basszus legalább másfél órát ültünk a dugóban, ezt mind pesttől velencéig. Ott megnéztük, amit a festő alkotott, és hogyismondjam... a kerítés ZÖLD. Naggyon zöld.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése