2010. május 23.

Amikor éjszaka ki akartam vinni Bodzát pisilni, nem bírtam elfordítani a zárban a kulcsot. Ott zörögtem vele, míg anya elő nem ront a szobából, hogy nem igaz, hogy milyen zajosak ezek a rohadt állatok, hogy ő nem bír aludni. Nem tudom mostanában mi baja van, de egy kicsit már fárasztó. Reggel olyan hideg volt, hogy be kellett néznem Marcsi mama ruhái közé, hogy mit tudnék felvenni. Mert persze se hoszzúgatyám, se pulcsim. Reménykedtem, hogy hazamegyünk, de persze nem. Így nekiálltam elfoglalni magam. A tanulás sajnos nem jött össze, a varráshoz meg csak ritkán jön össze elég türelem.Addig is gyógyír a kertészkedés. A kerítés melletti szúrós bokrok szétszabdalták a kezem. Annyira fáj! Csak az a probléma, hogy tüskét nem sikerül kivarázsolnom a bökésekből. Mindemellett a kisebbik bokor nagyon beteg. Szerintem a végét járja. 3 bazi nagy ágát ki kellett vágnom, úgy el volt száradva, a teteje meg tiszta tetü.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése