2010. május 21.

Az a balfék Tommy Sullivan végre eljutott hozzám. Már tesi előtt megkaptam, és a következő szünetben rögtön el is kezdtem olvasni. Az első 20 oldalig kb az egészből egy szót nem értettem. Ki ez? Hogy kerül ide? Nem dolgozott még az előbb?? Ilyen, és ehhez hasonló kérdések jártak a fejemben.  Ám ahogyan minden szünetben elolvastam még 5-6 oldalt, elkezdett körvonalazódni a dolog. Ez a csaj baromira nem tudja mit akar. Egy ilyen kisvárosban 2 pasival járni, úgy, hogy arról senki nem tud? Le a kalappal. De a szembesültem az alelkiismeretesládája erősen ürítésre szorul. Nem akarnék a helyében lenni. Ám mikor megnéztem a naplót, és szembetalálkoztam az angoljegyeimmel, rá kellett jönnöm, hogy tulajdonképpen semmivel sem vagyok jobb, ennél a Katienél.
Ma volt a főpróbánk a művelődési házban. Hát, finoman fogalmazok, ha azt mondom, hogy nagyobb színpadra emlékeztem. Ez egy kacsaúsztató! Főleg ennyi embernek. Még a próbaterem is nagyobb. Pedig Kata mindig azt mondta, hogy ez sokkal nagyobb. Nagyon össze vagyunk torlódva, a Celinenél meg az utolsó sor egyáltalán nem is látszik. Mikor ez valahogyan kicsúszott a számon, Kata tökre beidegesedett, meg hogy nyugodjak meg, ezen senki sem látszik, csak a 2 pici, mert ez ilyen össznépi. Nekem aztán 8. Egy fényképet nem bírt csinálni. Az egésztől úgy ahogy van elment a kedvem. A Pussycatban az első sorban ÖTEN! állunk. Mikor Dóri még ott se volt, már akkor összecsaptuk a kezünk Adriánával. Qurva jól fog kinézni ez az előadáson nemmondom. A leghátsó sorban viszont csak hárman állnak!! Nem tök logikus, hogy valakit hátra kéne állítani? Jó, tény, hogy én sem akarnék az a valaki lenni, de komolyan a köz (meg a saját) érdekemben szó nélkül kibírnám. Csak magamban morognék. Meg mondjuk Dóri mindegyik koreográfiában az első sor közepén áll. Basszus, azért mert kicsi? Nem tehetek róla, hogy mekkorának születtem!! És más sem. Nem táncol rosszul, de szerintem annyira kiemelkedően sem. Lényeg a lényeg, én személy szerint nem vagyok elégedett a színvonallal. Egész évben vettünk összesen 3 koreográfiát. Ez rettentően kevés. Főleg úgy, hogy majdnem kétszer ennyi volt beígérve. Az órák eléggé összeszedetlenek. Mindent ezerszer végigcsinálunk. Ami nem rossz, de baromi unalmas annak, aki tudja. Aki meg nem csinálja jól, az ettől sem csinálja jobban!!! Tehát gyakorlatilag semmi értelme. Katának időt kellene szánnia az egészre, és kezdő-haladó csoportra bontani minket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése