2010. augusztus 17.

Törzshelyem a tatoo visions

uff uff...ismételten sikerült kiakasztanom piciny családomat... de tényleg csak azután jutottr eszembe hogy elindultam a gyógyszertárba alkoholért. Esküszöm!!! Ugyanis a köldökpiercing gyógyulási ideje 5-8 hét. És addig semmi víz. Zuhamyozni is csak módjával és lehetőleg nem a bogyóra. Mi meg ugye tervezgettük a híres üdülésicsekkes hétvégénket, amit egy aquaparkban akartunk eltölteni. Pontosan egy hét múlva szombaton. Már meg is volt a hely, Balatonfüred, ma foglaltam volna a szállást. Marci jelenleg utál, anya ideges, merthogy megint baszok mindenre, csak az fontos amit én akarok. Jó, igaz, bűnös vagyok. És a legszebb a dologban, hogy ÉN akartam a legjobban, hogy csúszdaparkba menjünk. Merthogy még csak egyszer voltam, és nagyon vágytam rá... basszus..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése