2010. augusztus 28.

Továbbléptem

Jajj... énis...mint mások...megtettem... de azért az anita blakees sztorik kicsit khmmm...mások. :) A jobb enyhe kifejezés. Vagy csak én vártam túl sokat. És az istennek se akartam elhinni, hogy fáj. Pedig aúúúúú. Iszonyat szar.
Azért inkább kipróbálnám azt, mint ezt. Ez majdnem egyenlő a katasztrófával. Neki. Én nem tudok egy ilyen apróságon fennakadni. Hogy nem sikerült. Mert tulajdonképpen mit is jelent ez??? Hogy nem ment el. Mert túl hamar abbahagytuk. Vagyis Én nekem elegem lett az egészből. Nem értem mit kell hisztizni, hiszen annyi ezerszer rosszabb dolog van... De mint mondta, idézem"ez ilyen pasi dolog, és én úgyse érthetem". Na ezen kiakadtam. De igaza van. Nem tudom felfogni. Más az értékrendem. Meghát..csaj vagyok:D. De hogy ez neki egy kudarc, mert azt jelenti hogy valamit nagyon rosszul csinált. Atya gatya. Most komolyan én ápolgassam a férfiúi önbizalmát??? Nekem fogadjunk szarabb volt mint neki. DE mindegy. Azért én örülnék ha egyszer összejönne. Csak mondjuk nem 2 nap alatt 7 óra alvással, és nuku ihlettel. Mert ha az elszáll, akkor.. baszhatom. Én nem tudom csak úgy előkapni az ardeurt. Pedig nem lenne rossz. Najó nem mindig, de azért...néha elfogadnám. Kíváncsi leszek mi lesz ezután. Hogy beszélünk-e még. Mert ha nem keres, én nem. Ha megszakadok sem. Amúgy meg egy ilyen kavarc már csak megérdemel egy bonyolult kapcsolatot facebookon, nem?

1 megjegyzés:

  1. megérdemel :), de nem mindent értek amit írtál... hétfőn találkozunk, és beszélgetünk majd. :) (ja, amúgy és azt Dani is látná ? )

    VálaszTörlés