2010. december 31.

Az óév utolsó napja

Betegen... :S Reggel arra ébredtem, hogy tiszta víz volt a pizsim, meg az ágy is. Na nem pisiltem be, de egész éjjel küzdöttem a betegséggel. Én csak lázálomnak hívom. Viszont!!! Tegnap azt álmodtam, hogy összejöttem gerivel. Hát...nagyon gáz volt. A mai éjszaka, meg minden folytatódott ott, ahol tegnap abbamaradt. Ijesztő, nem? Talán azért volt, hogy jelezzen nekem, nem lenne jó. A "probléma" mindössze annyi, hogy szó sincs semmi ilyesféle veszélyről.
Juj, megint kezd elmenni az erőm... azt hiszem beveszek még egy gyógyszert, elvégre emiatt nem lehet rossz az estém! Hiszen Szilveszter van. Kinnt durrognak a petárdák, az emberek tüzijátékokkal szórakoznak, kutyák szöknek el a kertekből a zaj miatt, Marci és Móni mamikánál tanyázik, a tévében alig lehet választani a gagyibbnál gagyibb műsorok között.
Nem utolsó sorban visszatértem a csokievéshez. Úristen, hogy én mennyire szeretem... Az utóbbi 4 évben teljesen kimaradt, csak sütiben ettem néha-néha. Talán a hizlaló jellege miatt, de nem is kívántam. Ma viszont rám jött. De nagyon. És úgy vagyok vele, hogy nem érdekel. Itt az új év, holnap lesz időm kitalálni milyen módon folytassam ezután az étkezésem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése