2011. január 18.

Kételyek

Angolórán szóba került (egész órán erről beszéltünk) az előrehozott érettségi. Kiderült, hogy tulajdonképpen hárman maradnánk. Kicsit váratlanul ért a hír, ledöbbentem. És azonmód elkezdtem agyalni, hogy tulajdonképpen nem kéne-e nekem is megcsinálni. Aztán viszonylag hamar rájöttem, hogy ez lehetetlen, és hülyeségeken gondolkodok. Nem tudom megcsinálni. Meg...kedvem sincsen sok. Sok? Semmi. 2 teljes könyvet benyalni, meg folyamatosan aggódni? Hát nem, köszönöm szépen. Elég nekem a nyelvvizsga. Miért baj az, ha haladok az élettel? Nem sürgetem, nem próbálom megelőzni. Ebben nem. Majd úgyis eljön. Hiszen muszáj angolból leérettségiznem. Ha nem most, egy év múlva. Akkor úgy sincsen kibúvó...
A suli... szenvedés. De tényleg. Nem jöttem el, de nagy volt a kísértés. Szeretek bennt lenni, de az órák túl sokan vannak, és túl hosszúak. Most is írogatok, ahelyett, hogy tanulnék. Pedig lenne mit. És ha ezt én felismerem...ott nagy a baj.

Meg szoktam nézni, hogy honnan találnak rá a blogomra, és érdemes is, mert a legtöbben nem a cím alapján. Sőt, nagyon kevesen vannak, akik konkrétan beírják, és tádámm, itt vannak. Rákattintok az egyik linkre, és meglátom, hogy társ-blogger vagyok a movie ozone-on. Hogy hogyan? Életemben nem voltam itt. Azt se tudtam, hogy van. De jó érzés "fellow bloggernek" lenni. :)

1 megjegyzés:

  1. Én viszont nagyon ajánlom az előrehozott érettségit. Három órával kevesebbre kéne járnod jövőre, plusz azok a tantárgyak amik még kiesnek.
    Egy angol középszint nagyjából egyenértékű egy középfokú nyelvvizsgával, vagy annál is könnyebb. Osztályozóvizsgán tanárfüggő feladatokat kapsz, velünk L. nagyon rendes volt anno, nem volt gond megcsinálni. Ha Headwayből tanulsz, akkor az egy szar, tehát elég kiszedni belőle a lényeget.
    Egy jó különtanárral sztem simán megoldható. Plusz jövőre el fogják törölni elvileg az előrehozottat.
    Mindegy, akárhogy is döntesz, még az eddigi okoskodásom végére odaírnám, hogy tölts le egy középszint angol feladatsort, és nézz bele, hogy milyen, érdemes.

    VálaszTörlés