2011. január 15.

-Mi legyen a kezdőoldalad? -Angyal. XD

Vesztemre megláttam Zsuzsinál Ellie Goulding: Your song-ját. Hát, szarrá van hallgatva. Igaza van. Szép szám. De ahogyan ő azt írta, hogy megáll, mikor ezt hallja, nekem inkább aláfestés. Mint minden zene. Írok, gondolkozom, és közben hallgatom. Megihlet. Ad egy bizonyos alaphangulatot. Mint az is, ha égett szag terjeng a lakásban. Nem tudom miért, de bennem ez összekapcsolódik a sült gesztenyével. Amikor beteg voltam rengeteget csináltam, és annak tökugyanilyen a szaga. És míg az nem, ez mindenkit zavar. Ki érti ezt? :) Nem azt mondom, nem kellemes, de... én nem tudok kiakadni. Olyan mintha sokszor nem is itt lennék lélekben, csak sodródom. Nevetek, pedig nincs semmi vicces. Szomorkodom, pedig nincs rá okom. Kész diliház.
Idióták ezek a fehérvári emberek. Nem esznek rostot. Mert odarobogok az Auchan pékárurészlegéhez, hogy keresek valami egészséges szénhidrátot. Tudatosan mentem, tudtam mit akarok. Majd miután 3xori körbejárásra sem találtam, odaóvakodtam egy hevesen flörtölő pékhez, hogy kéremszépen hol van az a muffin kinézetű kenyér. Mondta, hogy tudja mit keresek, de olyan nincs, nem gíártják. Néztem bután, hogy de a pesti Auchanban van. Jaj hát az lehetséges, nevetgél, de itt nem fogyott, úgyhogy kivették a  kínálatból.  A pestiek valószínűleg megveszik ezeket a rozsos termékeket is. Itt a fehér kenyér fogy a legjobban. 3x annyit adnak el belőle, mint Pesten."
És jelentem alássan, nem eszem tojást. Ugyanis ma, az egyik tojásban, találtam egy vérdarabot. Nem viccelek, így volt. Hát majdnem elkezdtem sírni. És igazam van. Mert ha belegondolunk, a tojás is az emberi kizsákmányolás egyik szüleménye. És én ebben nem vagyok hajlandó részt venni. Mert ki tudja az a vérdarab milye volt annak a nyomorult kiscsibének. Vagy milye nem. Kicsit macerás lesz ezután az étkezésem (még a mostaninál is jobban), de nem érdekel. Csak azok a sütik... :( Mert azok miatt bonyolódik ám az életem, tojást eddig sem ettem. Csak sütiben. Mindegy, erősnek kell lennem. Az elveimért.
Anna meg bepasizik. :) Csak mosolyogtam mikor írta. A jó öreg, megközelíthetetlen vérengző Anna, szerelmes? Na jó ez túlzás, de akkor sem tudom róla elképzelni. Inkább az a típus, aki előtt hevernek a férfiak, de tudomást sem vesz róluk. Vagy mindegyiket jól megtapossa a tűsarkújával.
A torkom meg hál istennek javul, bár a gyulladás az érzékszerveim alapján átment a baloldalra is. Sebaj, már könnyebben nyelek. Még 2 nap, és olyan lesz, mint újkoromban.
Amúgy tudtátok, hogy ha a tüszős gyulladást nem kezelik rendesen, rámegy a vesére, és a szívre?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése