2011. március 23.

Síelés 2-3. nap - Tauplitzalm


Egy normális pálya
Végre egy kis sikerélmény :).  A tegnapi magyar közbenjárásnak köszönhetően már nem estem annyit. Sőt! Alig, ami a fenekemnek nagyon jó, ugyanis ülni alig tudok rajta.Telnek a napok, mindenki fejlődik, ami nagyon jó. A tegnapi kijelentésemet pedig visszavonom. Beszélgettem az egyik fiúval, és mint kiderült, nem csak engem bosszantanak a kiscsajok. És egész helyes. :P Vagy csak én vagyok ilyen szentimentális?

Kiscsajok a fiúszoba előtt hallgatóznak

Időjárásjelentés:     MELEG!
                                jeges/kásás pálya
                                gyenge szellők
                                vakító napsütés

Na mindegy, ma igazán integrálódtam. Végig a csapattal síeltem, majd ebéd után a 4 sráccal meg 2 8-adikossal mászkáltam. És nagyon jó volt. :)
A végére meg néhány kép, csak hogy ti is élvezzétek a hangulatot :)
Sorakoznak a cuccok
A szállás madártávlatból


Apa naggyon koncentrál   :)

1 megjegyzés:

  1. Drága, Pankám!
    Jó volt olvasni a soraid.Kovácstól kikértelek a suliból.Bodzika aranyos, jó fiú. Néha sírdogál utánatok.Cocikák nyugodtabbak.Ölelnélek benneteket! Böki

    VálaszTörlés