2011. március 12.

Száguldj, és ne figyelj semmire. Síelj amíg lehet, ne nézd az időt. Enjoy it!

Egyöntetűen kijelenthetem, hogy nagyon megérte elmenni. Talán tényleg ez volt az utolsó alkalom, és nem csak nekünk. Hiszen ezután már 10-15 fokokat mond, és havat nem!! Csúnya dolog, hogy végre?
Sajnos a képen látható pályák közül mindössze három volt nyitva, a többit le kellett zárni bizonyos problémák miatt. Ebből a háromból mi egyen mentünk gyakorlatilag, mert a fekete pályát nem világították ki, ráadásul tiszta jég is volt. Azért egyszer kipróbáltuk. :) A kékek közül az egyiken volt egy hatalmas emelkedő, amin a saját képességeimet ismerve, lecsatolva tudtam volna csak felmászni. Annak meg nem lett volna túl sok értelme, sétafikáltam eleget a felvonóhoz.
Én a tavaly elsajátított éltechnikákat próbálgattam, apa meg csak úgy ment. Büszkén mondhatom, hogy nemhogy felejtettem, még fejlődtem is tavaly óta. Pedig nem is síeltem. De remélem, hogy most, hogy a bemelegítés megvolt, az egyhetes útról még lelkesebben, és ügyesebben tudok hazajönni. Esetleg úgy, hogy elmondhatom, hogy úgy snowboardozok, mint az átlagember. A tavalyi "tanárom fogalmazta meg jól, "a tapasztalat részével semmi gond nincs, mert nem parázol, totál magabiztosan szeled át a pályát, és nem félsz használni amit tudsz. A gond csak az, hogy a hátsó élen egyáltalán nem tudsz menni."
Tanítgatott angyali türelemmel, aminek beért a böjtje. Azt hiszem büszke lenne rám.

Jó persze, most is esek akkorákat, hogy magam is csak nézek, de az az igazság, hogy ezek kívülről sokkal extrémebben hatnak, mint mikor te pördülsz át háromszor a saját tengelyed körül.. Aztán felpattanok, és megyek tovább. Na jó, ha jeges a pálya, akkor mindig megcsipkedem a fenekem, hogy megvan-e még, de sajnos igen, van utánpótlása bőven.
Nagyon nagyon köszönöm, hogy elvittél apa, és örülök, hogy csak ketten mentünk, mert nagyon jót/jókat beszélgettünk. Többek között az egész Daniproblémámat, és a cukrászatos cuccaimat. Már elkezdtem kiszámolni az egységárakat. :) Úgyhogy nem hiába beszéltél.

Szóval mindenkinek csak ajánlani tudom. Kedvesek voltak, teljesen tiszta a wc, fűtött, a 4 órás jegy diákigazolvánnyal 3700, a felnőtt 4100. Este 9-ig lehet síelni, de szólnék, hogy a napijeggyel csak 5 óráig!! Frankó kis kártyás beléptetős rendszer, szinte le kell guggolni olyan alacsonyan van, amit apa minden alkalommal szóvá is tett. 2 csákányos, 1 tányéros, és 1 beülős felvonó közlekedik. A jó hír, hogy a beülőssel mindenhova el lehet jutni. Ami egy hozzám hasonlóan béna boardosnak nem hátrány. Bár az igényesebb ausztriai minőséghez szokott réteg ezt is fájlalta, mert a székek sarkaiból kiáll a fém, a lábtartó gumi nem vonja be az egész fémet, és hasonló problémák, amiket a magam fajta kis álmodozó közeg észre sem vesz. Na igen, leselejtezett cucc Ausztriából. Apa tökéletesen beletrafált.

Szóval irány Eplény! Vagyis...majd jövőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése