2011. április 11.

Furcsaságok

Megvan a nyelvvizsgám írásbeli része.
A suli is jó volt. Végre van újra Szöszi ^^. Viszont Lili nincs. Bár Franciában nem lehet neki olyan szar, szóval nem érdemes a sajnálatomra. :)
Kicsit felb*sztam az agyam, hogy a szárnyam befejezésére majdnem 2-szeres összeg jött ki, mint amilyen meg volt beszélve. Vagy amit én eddig hittem.
Meg azt ajánlották, hogy nagyon gondoljam meg a kis pillangót. Mintát nem terveznek, csak ha megvan az időpont, hogy mikor rakja is fel. Végül is eddig mindent náluk csináltattam, nyilván most majd máshova megyek. Meg otthagytam már egy nem egészen elhanyagolható összeget is. De ezekszerint a nem megbízható ügyfél kategóriába tartozom.
Szóval alapból nem volt rossz napom. Igaz, hogy holnap angoldoga, és tartok tőle, hogy az ellógott matekdogát is megíratják. Uff.
Most mégis olyan rosszul vagyok, mintha átment volna rajtam egy úthenger. Szédülök, a gyomrom meglepően intenzíven ugrabugrál.

Igazából semmi másra nem vágyom, csak hogy a fejemre húzzam a takarót, és elaludjak a csendben, tiszta lelkiismerettel, hogy felkészültem. Ami azt jelenti, hogy éjfél előtt még a szobám közelébe sem megyek, nehogy kísértésbe essek.
Vagy arra, hogy hozzábújjak, és befúrjam a fejem a mosott ruha-uszoda illatú pólójába.

1 megjegyzés: