2011. április 29.

Csokitorta újratöltve, emeletben

Most kezdhetném azzal, hogy bocsi, hogy ilyen szar a kép, nem tökéletes a bevonás, vagy némelyik bonbon kissé hibás, de nem teszem. Majdnem leírtam, hogy "mert leszarom", de aztán rájöttem, hogy nem, ez nem igaz. Nagyon is érdekel. De ilyen nagy rohanásban igenis büszke vagyok, hogy ezt kihoztam magamból. Ami annyit jelent, hogy Zsuzsi és Dzsuszti töltötték be a kis virágokat, mivel én még akkor is díszítettem, amikor megjöttek a tulajdonosok. És elég ciki ilyeneken pepecselni, ha így is te változtattál 3x időpontot, hogy minél később jöjjenek. Meg ők amúgy is azt mondják, hogy ez így már tökéletes, semmi baja nincsen, satöbbi. (Amúgy fél3.kor álltam neki, most vitték el, úgyhogy lehet számolni mióta pattogok. Konkrétan most ültem le először. De milyen jó is!)


A sütik a szombati ballagásra készültek, egy nagyon kedves ismerősünk lányának. Az apukája vitte el, tudjátok, az a vidám, rögtön bekapok egyet a sorakozó bonbonok közül, kicsit megkóstolom pakolás közben a linzervirágokat, és ha megbillen a torta nem restellem az ujjamal kiegyengetni, majd lenyalni a felesleget. Egy tündér, mindannyian imádjuk. De így talán érthető, hogy kicsit bennem volt a para, hogy hogy fog kinézni  az a nyomorult torta mire hazakerül... (Bár igaz ami igaz, nekem van fényképem arról amikor szép volt.)
Szóval első próbálkozásnak nem rossz. Na jó, kimondom, egészen tetszik. Bár élőben sokkal jobb volt, és tényleg nem sikerült jó képet csinálnom (fél9 volt basszus. Örülök, hogy valami nagyjábólfényt sikerült eszkábálnom.), azért szép. És emeletes. 


A recept az 5 csokis brutáltorta másfélszeres mennyiségben elkészítve.
Jó, béna voltam, mert elfelejtettem megjelölni, hogy hova tettem a tartórudakat, ezért a szépen elkent krémet végig kellett túrnom kanállal. A krémből túl sok lett, ne kötött meg, így idő hiányában a meleg cuccot kénytelen voltam bepakolni a mélyhűtőbe, hátha ott meg tudom gyorsítani a dermedést. Ilyen és ehhez hasonló kis problémák persze voltak, de pont ezek teszik izgalmassá a dolgokat. Energiaital helyett efféle kis finomságok.


Bár...azért egy kicsit összetorlódtak most a dolgok. Már egy hete tervezem, hogy főzök valamit, nem egy nagy dolgot, csak gombát, vagy valami éppen romlásnak indultat a hűtőből, de nincs időm. Úgyhogy nyers zöldségen, meg a
  húsvétról maradt egész Afrikának elegendő rizsen éldegélek. Némi fehérjével és sweetsel kiegészítve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése