2011. május 28.

Gesztenyemousse torta

Sajnos nem az én ötletem :D, de fantasztikus. Oké-oké, pepecselős munka, de megéri. Külsőre látványos, belülről meg rendkívül fajsúlyos darab.

A recept Mennyei Mannától, amit nem is írnék le, mert teljesen ugyanúgy csináltam.
De amin változtatnék:
         -a piskótába több cukor, úgy 14-15 evőkanál
         -mézeskalács-keverék helyett csak szegfűszeget használtam, kb. 1 teáskanálnyit
         - 6 dl tejszín helyett 4 bőven elég volt
         -habfixáló egyáltalán nem kellett
         -sima meggybefőtt töltötte ki a réseket, mivel gyerekeknek is készült, gondoltam a majdnem egész üveg rum amit beletettem, így is elég
         -Rolettiből nekem 3 nagy csomag (20 dkg-os) kellett, mivel a kettő nagyon kevés híján, de sajnos nem volt elég
          -krémből szerintem elég az ott leírt kétharmadát  megcsinálni, mert nagyon sok megmaradt
          -a készítési metóduson, mondjuk nem este 10-kor állnék neki, hanem délután, és az összes szépészeti probléma meg lenne oldva. :)
          -fontos, hogy nagyon egyforma legyen a tekercsek szélessége, mert egyenletlen lesz


És nem utolsó sorban, nagyon hasznos ha van mellettetek egy széles vállú úriember, aki nem csak, hogy társaságot nyújt és tartja bennetek a lelket, de ha szépen megkéritek még a gesztenyepürét is lereszeli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése