2011. május 8.

Excange programme in Netherlands 2. day

Reggelre lehullottak a rozsaszin kis szirmok...
Bocsanat, hogy tegnap olyan hirtelen abbahagytam, de miutan tobbszor azon kaptam magam, hogy elbobiskoltam iras kozben, gondoltam jobb ha lefekszem. Eleg cikis lenne ha mondjuk az anyukaja benyitna, es azt latna, hogy a billentyuzetre borulva alszom.
A masik meg a billentyuzet. Tudtam en, hogy el kell hozni a laptopom! (Az mar masik kerdes, hogy balfasz vagyok, es Velencen hagytam). Itt ugyanis szembesulnom kellett a kulfoldiseg problemaival. Mint az ekezethiany, vagy a z es az y felcserelt helyevel. Az elobbi nektek teszi erosen elvezhetetlenne az olvasat, mig a masodik nekem verizzasztova az irast. Szoval csupa szivas van a dologgal. Viszont azert latom pici szuleim  meg igy is orultek annak a par mondatnak, ugyhogy ez tartja bennem a lelket. :)

A Zaltbommeli vasutallomas
Szoval ott tartottam, hogy az egesz csalad nagyon kedves, es igazan kozvetlenek. Az anyukajaval sajnos csak akkor talakoztam amikor tok sarga-zolden hazavittek lefekudni. Talan nem is csoda, hogy mikor meglatott, az elso kerek mondata az volt, hogy milyen gyonyoru a szemem. A szine. Aztan ezt megismetelte meg 3x. Egy igazan fiatalos, csudajofej no. Az apuka detto. Allitolag maratonokat fut.
Lenyeg a lenyeg, aludtam majdnem 12 orat, ez azert segitett. Ma mar csak kicsit voltam kettyos.
 Meg aggodtam a kajalas miatt is, de ugy latom nem kell. Maximalisan figyelnek arra, mit nem eszem meg. Holnap tizoraira pl. azt hiszem poharas yoghurtot kapok, sajttal. Ha jol ertettem.
Amszterdam es mi :)

Emeletes vonattal utazni...
A csaladi napot az egesz csapat egyutt toltotte. Csalad nelkul. Es tok jo volt. En mondtam, hogy nem kell ezen problemazni anya :) 1 napos korlatlan berletet vettek a cserepartnerek, es az volt a terv, hogy mi eldonthetjuk hova szeretnenk menni. A sok hulye hangzasu nev kozott valogatva, vegulis Amszterdam nyert, illetve meg utana egy tengerparti seta.
Meg Spidermannel is csokoloztam
Nem birtam hasznalni a paintet XD
Nagyon szep hely, de nem sokban kulonbozik Pesttol. Jo tobb rassz el itt, meg inkabb vilagvaros, de azert annyira nem nyugozott le. Rogton az elejen szetvalt a csapat, ismet az eat or shopping alapon :) Csak a shopping csapat nem vasarolni akart, hanem muzeumot nezni. Mar ha a Panoptikum annak szamit. En nem szeretek hulye turistat jatszani, ugyhogy csak modjaval kattingatok, kb. ezeket lathatjatok itt. Volt az elejen egy horror resz, ami...hat majdnem szivrohamot kaptunk. Tenyleg baromi ijeszto. Foleg a legelejen, amikor egyaltalan nem szamitasz ra. Csak utolag jottem ra, hogy A. meselt nekem egy ilyenrol Londonban, es nem akartam elhinni. Hat most megkaptam. Csupa parazos csajjal, en meg mentem elol. Mogottem Szoszi, aztan a tobbiek, kisvasutban egymas kezet szorongatva. Tiszta para.
Termeszetesen a csapatnevet nem hazudtolhattuk meg, az ido tobbi reszeben a boltokat rottuk. Itt mindenki olyan derekben gumis, szines szoknyat hord, hat egy olyan kell nekem is! Muszaj. Meg a saruik is annyira jok. Meg nem sikerult venni, de majd csutortokon. Csunya vilag lesz azt hiszem :)
Szegeny Szoszi nagon ki volt akadva, hogy tobb mint egy oraig probalgattam 2 szoknyat, de vegul egyiket sem vettem meg.Pedig jo volt az a kek (egy bor mini), ahogyan Szoszi megfogalmazta, olyan kaphatonak tunok benne. A masik kedvenc megjegyzesem meg, hogy na ha ezt megveszed Panka, asszem nem lesz gond azzal, hogy meddig juttok el.     Szeretlek kicsim :)
Szoszi, te kis huncut :P
Vannak kofee shopok is bosegesen, bar el kell hogy keseritselek A., tobben is kiprobaltak, de semmit sem ereztek. Es nem egyet ettek. :)
A beach vegul nem jott ossze, mert delutan 4-kor mar nem jott tobb vonat. Bar ha oszinte akarok lenni, nem nagyon banom, mert rettenetesen sokat mentunk. Vegig. Egesznap.
A szuperkepessegeim fejlodnek, haza mar valoszinuleg csak repulok a repulo mellett. Olyan minimalszinten muvelem a kajalast es veceigenyemet, hogy az mar muveszet. De tenyleg. Tudatosan, de probalgatom a hataraimat. Es ennek ellenere tokeletesen komfortosan erzem magam. Vidaman, de faradtan. Es a kimerultsegtol mar csak nevetek mindenen. Meg hulyesegeket beszelek. de sebaj.
Par perc es indulunk Zaltbommelbe, bulizni, Vagyis ok azt mondjak, hogy ohh, its not a party, just relaxing on the bach, and drink something. Legalabb zajlik az elet :)

1 megjegyzés:

  1. Panka!
    Egyél és vécézz rendesen!
    És vegyél szoknyát és sarut is!
    Anyukád

    VálaszTörlés