2011. május 9.

Excange programme in Netherlands 3. day

Nem hittem el a bicikliparkolot. Es ez meg csak a fele.
Ilyen egy vacak napot... Jopofa ez az iskola, de beleestek ugyanabba a hibaba, mint mi. Ki az istent erdekel egy 2 oras varosnezes???? Raadasul egy rejtvenyes feladatlapon keresztul. Csak mentunk mint a kisbirkak, mig 2 ember oldotta a feladatokat. A labunkat lejartuk, de tul sok elmennyel nem gazdagodtunk. Ja de, annyi megmaradt, hogy a fel varos egy temeto, es mindehol zsido hullak fekszenek, meg az 1. vilaghaborubol.Szoval semmi ertelme nem volt azon kivul, hogy iszonyuan elfaradtunk. A vegen mar szo szerint vonszoltuk magunkat Szoszivel :)

Rikek haza, ma ott volt a visiting
A barbecue "party"
Szoval ilyent soha tobbet.  Soha, de soha.
Igazabol a barbecuezas volt az, amit ma elveztem. Pedig mikor eloszor mondtak nekem, azt se tudtam, hogy mirol van szo. Annyit sejtettem, hogy valami kerti sutogetes lehet a lenyege, de nem reszletekbe menoen.
Ellotte Szoszieknek megcsinaltuk a salatakat, bagettet, es az effele aprosagokat, majd az anyukaja atvitt minket cuccostul. Az elejen tok jo volt, de aztan a nyakunkkba szakadt az eso (az elso minusz pont Hollandianak: ez az atlagos idojaras), nagyon paras lett a levego, beesteledett, es lehult. En meg a reggel felvett rovidgatyamban feszitettem, mivel azota nem voltam otthon. Es iszonyu hideg volt. Lett. Es Thijs baromira nem fogta fel, hogy ez problema,

Miert van az, hogy a szerepek nem valtoznak? Hogy ott is mi vigyaztunk rajuk, meg itt is? Hogy ott is mi keltettuk oket, meg itt is. Bar igaz ami igaz, sok kozuluk csak most lesz 16 eves. (Most penteken, a farevell partyval egybekotve.) Hogy en milyen jot nevettem ezen! Annyira kicsinek tunik az a 16... es milyen tavoli is.

Eso utan szivarvany, avagy a szenvedes jutalma

Teli a huto...sorrel


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése