2011. május 10.

Excange programme in Netherlands 4. day

Den Bosch egyik tere
 A programban az allt: Day trip to Den Bosch -Visiting St. Jan's Cathedral
-Boat trip Dieze
-Individual exploration of Den bosch
-Sportiom

St. Jan's Cathedral


Nem az a jo sztori tipusu dolog. Hiszen mit mondhatnek? A templom szep volt, jo volt, bar egy szot sem ertettem abbol amit mondtak, mert vagy tul halkan mondtak, illetve utana el voltam faradva, mert annyira koncentraltam a halkra. Ja es mellesleg nem szeretem a templomokat.
Sportiom
A hajozasbol nem lett semmi, mert rosszul foglaltak le a dolgot. Szoval parszaz euro allitolag frankon eluszott. Vagy valami ilyesmi. Azert nem tudok semmit biztosra, mert a holland szervezes ugy altalaban egy kicsit problemas. Az informaciocserevel egyetemben.
A sportprogramot sajnos elcsesztuk, mert a squashra viszonylag sokat kellett volna varni, igy gondoltuk, hogy inkabb bemegyunk uszni. Hat hulye otlet volt. A helyi aquareszleg meg sem kozeliti az otthonit. Egy oriasi csalodas. De ami a legborzasztobb, hogy nem tudtunk uszni. Mert volt ugyan nagymedence (4 meter mely), de savelvalasztok nem voltak berakva, igy mindenki pancsolt osszevissza mindenhol. Katasztrofa.
De megbeszeltuk Szoszivel, hogy majd itthon elmegyunk, es kiprobaljuk ezt a fallabda temat. :)

A legnagyobb orom, ami ma ert, ez a cipo. IMADOM! Tipikus holland. Es a leopardmintatol meg rettentoen Pankas. Itt mindenki ilyenben rohangaszik, ez mar elso nap feltunt. Mondtam is a holland lanyoknak (Thijsnak ugyan mondhatnam), hogy mtassanak valahol olyan boltot, ahol ilyent lehet kapni. Kicsit ugyan megutkozve neztek, hogy miert akarok ITT cipot, meg draga, de mikor eroskodtem, mondtak, hogy persze. Es most ime itt van. Sokkal olcsobban megusztam, mint szamitottam a dologra, mindossze 50 euro volt (ok 80-as vegosszegeket festettek elem). Igaz egy kirakattal odebb 15-ert is lattunk, kis hijan szivrohamot kaptam. De megnyugtattak, hogy az enyem valodi minoseg, es tiszta bor. :) (Ami fontos. Mert az evek alatt megtanultam, hogy az a fontos, hogy valami meddig birja. Szoval legtobbszor erdemesebb sokat fizetni. Inkabb legyen keves, de jo cipom, mint sok es vacak.)
Az EN!!!  Birkenstockom   :)
A lelki bekem helyreallt. De nem viccelek. Tegnap irtam A-nak, hogy alig varom mar, hogy vasaroljak valami komolyat, vagy hazamenjunk.  Mert a shopping helyreallitja a belso egyensulyomat. Es ez nem vicc. Attol a pillanattol kezdve, hogy a kezemben volt a szatyor, kenyerre lehet kenni. Szoszi vagy otszor megjegyezte a nap folyaman, hogy dobbenetes mit muvelt velem egy kis koltekezes. Kozben egyszerre fulladozott a nevetestol, es hitetlenkedve csovalta a fejet. (Illetve felajanlotta, hogy nagyon szivesen ad kolcson, ha utkozben kiurulne a penztarcam.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése