2011. május 16.

Nem akarásnak nyögés a vége. De néha az akarásnak is.

Annyira rossz, hogy így elromlott az idő! Utálom. Május van, könyörgöm, már el kéne kezdenünk meghalni a melegtől. Mint Hollandiában. Én azonban napok óta csak fázom. Egyre jobban, hozzáteszem. A kezem állandóan sárgás lilás színben játszik, a körmeim kékesek. A kabát mellé felkerült egy sál. A napocska is inkább a lelkemnek jó, mintsem fizikai melegítésre.
Ideiglenesen Velencéről is elköltöztem, mert azt hiszem nem bírnám ki ezt az időjárást. Városi gyerek vagyok, na. Meg annyi dolgom van itthon, hogy nincs is időm lemenni. Vagyis lenne,  aludni lejárni semmi kedvem. Előnye nagyon nincsen (nekem), és baromi korán kell kelni.

Nem mondhatnám, hogy furcsa volt visszamenni a suliba, még a jegyzetelés sem esett nehezemre. Az osztályfőnök volt az, akit azt hittem, hogy leborítok egy pohár vízzel. Jó naggyal. Teljesen megkattant. Olyan műsort rendezett első órában...hogy ad. 1 ne késsek, ad 2 vigyek magammal könyvet, ad 3 az már nem tudom mi volt. Mindezt amiatt, mert kértem egy könyvet, miközben ő éppen az Ősszel című fantasztikus Arany művet próbálta közelibbé tenni a számunkra. Hát nagyon sajnálom, hogy bezavartam, de csak azért, hogy én is élvezhessem. Komolyan mondom, sürgősen be kéne vonulnia rehabra. Pihenés, nyugi, semmi iskola/azzal kapcsolatos dolog, és mondjuk a következő évet már elkezdhetné. Addig nem szabadna emberek közé engedni.


Ez a kedves kis képecske fizikán készült. Nagyon jót szórakoztunk. Dehát Szöszivel? Mi mást csinálhatnék, mint hogy jól érzem magam :)?
A címzés meg egyértelmű.
És a jelentéstartalma?*

*Eddig akárkit kérdeztünk, nem tudta. Ha valakinek van tippje, mindenképpen érdekel :)

4 megjegyzés:

  1. Tipp: őőő, valaki szívinfarktust kap és meghal az ágyban? :D

    VálaszTörlés
  2. :) Nem, de tényleg! Akár az is lehetne. Csak mivel én tudtam, bennem fel sem merült ez a verzió. Igazából egy párkapcsolati metódus akart lenni.

    VálaszTörlés
  3. Nem értem mit nem értetek ezen. Az egész egy homofób légy-ikerpárról szól, akik csúnyán összevitatkoznak, majd az egyik úgy elhúz, hogy a másiknak tátva marad a szája. Némi cikázás után aztán beletrafál egy ellentett nemű egyedbe, és pillanatok alatt az ágyban (értsd: egy kellemes helyen, pl. lócitrom!) találják magukat, de persze semmi 'olyan' nem történik. Csodálod? A légy mindenesetre igen, de végül arra a következtetésre jut, hogy nincs itt semmi baj, csak legközelebb nem szabad olyan hevesen becsapódni, hogy szinte beszakadjon alattuk a cucc...
    Na, remélem most már világos!

    VálaszTörlés
  4. :) Imádlak. Bár el kellett olvasnom vagy 4x mire felfogtam. :D

    VálaszTörlés