2011. június 12.

Szerepcsere

"Beszéltem M-mel, és ma is megyünk PAFEra.
Persze, jól teszed. Ott alszotok?
Nem hazajövünk. Ma nem is iszunk, az autó miatt, de majd holnap! Akkor busszal megyünk.
Biztos jó buli lesz. Érezd magad jól :)
Úgy fogom. Úristen, már ennyi az idő? Még fel sem öltöztem.

/5 perc múlva/
Kölcsönadod ezt a pulcsit?
/teljes megrökönyödés/ Háát, ez egy elég jó pulcsi.
Tudom. Kölcsönadod?
Büdös és füstös lesz, nem?
Jaaaj, mert te nem szoktál benne ilyen helyekre járkálni.
Nem, nem szoktam.
/durcás fej/
És ha adok helyette másikat?
Na jó. Melyiket?
Az együtteses?
Azt utálom.
Pedig azt hittem asszimilálódni akarsz.
Akkor is utálom.
És mit szólsz a Nike-ishoz?
Mutasd meg.
/pulcsi előszed, pulcsi felvesz/
Nem az igazi. Valami melegebbet.
És a Decathlonos?
Hadd nézzem.   ...   Hát, végülis jó lesz.   /elmegy/


/Indulás előtt/
Mit javasolsz milyen cipőt vegyek, hogy  passzoljak a helyhez?
Melyik acélbetkóst kéred?
Téééényleg!      ....        Á, a francba, nem megy a farmeremhez.  Amúgy azt írta a horoszkópunk, hogy ma estére flört várható, szóval mindenképpen menjünk el otthonról.
Vicces lesz, ha egy pasival jössz haza.
Dehogy, M-el fogok.
De az autóba simán befér akár 2 pasi is.
Hát majd meglátjuk."


Ez a beszélgetés tegnap este zajlott le. Anya, és közöttem. Éppen lekvárt főztem.
És nem én vagyok a vastagbetűs.


Fekete mondja mindig, hogy anyát nem tették nővé. Apa nem hordozta a tenyerén, nem volt a királynője. Úgyhogy megmaradt lánynak. 
Ami tök jó. Mert imádom. Fiatalos, jófej és laza. Mindent meg tudunk beszélni.
Csak akkor is. Mintha én lennék az ő anyukája. Ő fesztiválozni készülődik, én a konyhában alkotok. Jól érzi magát, koncertekre jár, én az uszodában rovom a köröket, azon klimaxolva, hogy jól nézzek ki.
Hol itt az igazság? Vagy az értelem? A természet rendje?

(És ez azt jelenti, hogy engem meg valaki már nővé tett, csak éppen nem vettem észre? Vagy a nővé érés, nem feltétlenül egyenesen arányos az ilyesféle viselkedéssel?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése