2014. február 18.

7 / 52

banán-narancs-uborka-mogyorókrém smoothie
Ezentúl csakis ezt a törökmogyorós mogyoróvajat vagyok hajlandó használni. Ha már peanut butter. Soha életemben nem gondoltam volna, hogy 12 % törökmogyoróadalék ilyen szintű különbséget jelent... 


natúr joghurt banánnal, kiwivel és tökmaggal, gyümölcsös müzli, epres-jázminos tea
Az újonnan vásárolt Lush arckrémet életem befektetésének tekintem - még sohasem vettem ilyen drágán kozmetikumot. Mindezt közvetlenül azután, hogy elhatároztam, hogy visszafogom magam a kiadások terén. De legalább adtak hozzá egy klassz magazint is.



tükörtojás, magos zabkenyér vajjal-avokádóval-chilivel-nagyszemű sóval, retek, körte, epres-jázminos zöldtea


alma-cékla püré + pekándiós-mazsolás-kókuszos granola, lágy tojás, gyömbértea
A granola saját gyártmány, cukormentes, egészséges, és isteni, remélem valamikor tudom hozni a receptjét is. A gyümölcsturmix pedig a joghurtot hivatott kiváltani, mostanában gyakran eszem így a müzlijeimet. Talán a színeket hiányolom? Vagy a vitaminokat? Ki tudja. Valamiért az angol hearty szó az, ami mindig eszembejut... és a melengető valahogyan nem jó fordítás. Szóval maradjon egyszerűen hearty. :)


narancs, avokádó nagyszemű sóval, házi granola, lágy tojás, kávé


mogyoróvajas és avokádós pufirizs, natúr krémtúró, körte, mogyorótej
Az avokádó-mogyoróvaj kombó rendesen megadja a reggeli energialöketet, van is ilyenkor egy kicsi lelkiismeretfurdalásom. A mogyorótej viszont mindenre gyógyír. Melegen az egyik legjobb dolog a világon. Maga az otthonosság.


csokis-mazsolás humusz, kókuszos-sárgarépás smoothie, kávé

6 megjegyzés:

  1. Egyik szebb, mint a másik - finomabbnál finomabbak; csak az a pufirizs .... :) várjuk a receptet

    VálaszTörlés
  2. Hű, mogyorótej :) Szerintem mindegyik reggeli hearty lett :)

    VálaszTörlés
  3. én is nagyon várom a receptet.
    megihlettél, bár én sose lennék ennyire kitartó, de egy hétig lekattintottam a reggeliket: http://mypolarbear.blogspot.hu/2014/02/weekly-challenge-breakfast.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dorca, ez valami nagyon szuper!!! Hangulatosak lettek a fotók :)
      A receptet meg igyekszem hozni... talán a jövő héten sikerül is.

      Törlés